Valtion virka-ansiomerkkien luovutustilaisuus Varastokirjastossa

Varastokirjastossa juhlistettiin keskiviikkona 22.2.2023 neljää työntekijää, jotka saivat valtion virka-ansiomerkit tunnustukseksi valtion hyväksi sen virassa suoritetusta pitkäaikaisesta, 30 vuoden palveluksesta. Varastokirjaston johtokunnan puheenjohtaja Minna von Zansen luovutti ansiomerkit kirjastosihteeri Kaija Kirjavaiselle, kirjastovirkailija Risto Laakkoselle, kirjastoamanuenssi Kari Paakkiselle ja kirjastosihteeri Markku Räisäselle. Lämpimät onnittelut ja kiitos erinomaisesta työstänne!

Valtion virka-ansiomerkit saivat Risto Laakkonen, Markku Räisänen, Kaija Kirjavainen ja Kari Paakkinen. (Kuva: Emma Tiilikainen)
Kuvassa vasemmalta: Risto Laakkonen, Markku Räisänen, Kaija Kirjavainen ja Kari Paakkinen. (Kuva: Emma Tiilikainen)